kolmapäev, 20. veebruar 2013

andmed ja neist lähtuv turundamine

Oma igapäevastes toimingutes jätame me endast maha palju digitaalseid jalajälgi, mis kõik võivad osutuda kellegile kasulikuks teabeks.. ma ei ole varem siin blogis sellisel infootsingu tahul peatunud, kuid Search Engine Land'i vahendusel saab mh lugeda arengutest ja tegemistest selle kohta, kuidas meie erinevad jalajäljed üles nopitakse ja sealt edasi meid juba kellegi teise poolt soovitud radadele suunatakse. 
Why Do Big Data & Programmatic Marketing Actually Matter? Tekstis on palju viiteid, näiteks: Can Search Marketers Own ‘Programmatic Marketing’ & ‘Big Data’? Viimasest ka kaks mõiste selgitust:
Big Data: Really big sets of data, cumbersome to collect and manage, and difficult to extract meaningful actions in a realistic time frame. Basically, its lots of data!

Programmatic Marketing: It has come to mean the way in which RTB media is bought, using data to make marketing decisions in real-time. Accurately, it refers more to the actual action of how media is bought in real-time – an approach that allows rules to be written that have varying outcomes given the circumstances.

Kommentaare ei ole: